نظریه تکامل داروین

نظریه تکامل توسط چارلز داروین برای اولین بار ارائه شد، داروین نظریه اش به سرعت همه گیر شد و تا امروز هم افراد زیادی از جمله بیشتر دانشمندان هم تابع و طرفدار این قانون داروین هستند، بنابر نظریه چارلز داروین، بر خلاف کتاب های مقدس که ادعای این را دارند آفرینش انسان بر اساس این است که خداوند آدم ها را با آب و گل شکل داده و آن را آفریده است، اما در نظریه داروین، چنین اصلی، صدق نمی کند، چون نظریه تکامل حاکی از آن است که انسان به توسط خداوند آفریده نشده، بلکه انسان بر اثر گذشت میلیون ها سال تکامل پیدا کرده است که ما امروز آن را انسان می نامیم، به عبارت دیگر، نژاد انسان از حیوانی به نام میمون گرفته شده است.

در این نظریه به جمجمه و اسکلت و ساختمان بندی بدن انسان اشاره می کند که در میلیون ها سال پیش اشکال متفاوتی داشته و با ساختمان بندی بدن امروز تفاوت دارد، ولی به صورت آهسته اما پیوسته تغییرات رخ داده است و تا آن حدی پیشرفت کرده است که به شکل امروزی خود رسیده. این نکته کاملا با مسئله ی جنبه ی دین تناقض دارد و نکته جالب این مسئله اینجاست، که آیا می دانستید نظریه تکامل رااصلا چارلز داروین ارائه نکرد؟ آیا می دانستید که سیاست های پشت پرده از چه قرار است؟ و سوال اصلی، پس چه کسی نظریه تکامل را ارائه کرده است؟ جواب یک کلمه است: شیطان.

 

http://s6.picofile.com/file/8213332550/2_Darvin.jpg 

 

شیطان بود که نظریه تکامل را طراحی کرد، اما برای انتشار این نظریه، از داروین استفاده کرد؛ به عبارت دیگر چارلز داروین با شیطان در ارتباط بوده است. باور نمی کنید؟ اگر قرآن را خوانده باشید، شیطان خطاب به خدا می گوید، "تو مرا به خاطر انسان مرا ازل و گمراه کردی، پس من هم آن ها را گمراه خواهم کرد." و این سوال پیش می آید، حالا این گمراهی چه بوده؟ با این نظریه به شما  به صورت خودآگاه یا ناخود آگاه القا خواهد کرد که در خلقت انسان، خداوند دخالتی نداشته و الله خالق یکتای شما نیست. (به شما اجازه می دهد که به حقیقت خداوند تردید کنید)

شیطان گفته است که هرکس که این نظریه را به دیگران تعلیم می دهد، نزد من محترم شمرده می شود، حال یا بداند یا نداند. اگر شما این نظریه را پذیرفته اید به صورت دانسته یا ندانسته به این جواب می رسید که خداوند شما را خلق نکرده است، و بدین صورت آن دست های پشت پرده (فراماسون ها و ایلومیناتی) شما را برای فراگیری باورهای باطل خود آماده کرده اند. شاید بپرسید چه ربطی به باورها دارد؟ جواب ساده است، وقتی شما قانون اول قرآن را نقض کنید، می توانید به راحتی کتاب های مقدس را تحریف و نابود کنید، و وقتی نابود گردید، جهان از باورهای دینی تهی خواهد شد (پروژه سکولاریزه کردن دنیا)، این همان هدفی است که شیطان به خداوند گفته است "گمراه کردن انسان ها"، این همان هدفی است که هزاران سال است که در آن موفق بوده است، و شما نتیجه موفق پروژه شیطان بوده اید.

 

 http://s3.picofile.com/file/8213332592/3_Darvin.jpg

 

1 نظر

  1. سیدمصطفی باقیسیدمصطفی باقیsays:

    پاینده باشید