فلسفه 13 بدر

بزرگ ترین جشن ایرانیان را که می توان ۱۳ بدر نامید، جشنی است که تمام فارسی زبانان در ۱۳ فروردین هر سال به بیرون از خانه خود رفته و گردش می کنند، اما بیشتر ایرانیان فلسفه ۱۳بدر را نمی دانند، و در بهترین حالت اشاره به نحس بودن عدد ۱۳ می کنند، اما چرا ۱۳ عددی نحس است؟ برای همین ما مقاله ای را برایتان آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم.

خشایار شاه، پادشاه سلسله هخامنشیان، همسری داشتند به نام "ویشتر" و همچنین معاون او که "مردخای" نام داشت، از مردخای به عنوان یهودی مارانوس یاد شده است، به این معنا که او هویت یهودی بودنش را مخفی می کرده است، موضوع از جایی شروع می شود که حکومت ایران قصد کشور گشایی بیشتری داشته ولی همسر پادشاه ویشتر به خشایار شاه می گوید که کشورمان بسیار وسیع است و همین که بتوانیم کشور را در تمام وسعتش تحت کنترل داشته باشیم کاری بسیار سخت و مشکل است، لزومی به کشور گشایی نیست، این ماجرا برای مردخای خوشایند به نظر نمی رسد و به همین علت تصمیم می گیرد که ویشتر را از صحنه سیاست محو کند، به همین جهت مردخای یهودی نزد خشایارشاه می رود و می گوید که در آینده دیده شده که ویشتر به شما خیانت می کند و شما را خواهد کشت، به همین دلیل اولین تصمیم اشتباه گرفته می شود، و همانطور که مردخای می خواست ویشتر کشته می شود، اما بزرگ ترین پادشاه جهان امکان دارد که بدون همسر باقی بماند؟ مسلما نه؛ پس وقتی خشایارشاه تصمیم به ازدواج می گیرد، به افرادش دستور داد دخترانی را از سرتاسر سرزمینش را برگزینند و ایشان از بین آن دختران، یکی را به عنوان همسر خود انتخاب نماید، در این میان مردخای دختر برادرش را به نام "هاداس" بود را وارد این گروه می کند اما اسم او را به "استر" تغییر می دهد که به ماهیت یهودی بودنش شکی برده نشود.

همانطور که خودتان می دانید، یهود یعنی علم سنتی جن گیری و جادوگری (کابالا)، بدین صورت دست های پشت پرده یهود برای اینکه قدرت نفوذ و جاسوسی شان افزایش یابد، خشایار شاه را سحر می کنند تا او این دختر یهودی که استر نام داشت را از بین دختران برگزیند، متاسفانه همینطور هم می شود و پادشاه هخامنشیان استر یهودی را به عنوان همسر خود انتخاب می کند.

http://s3.picofile.com/file/8213342142/2_13Bdar.JPG

مدت ها بعد وزیر سرزمین ایران به نام "هامان" به خشایار شاه در مورد استر اخطار می دهد و می گوید همسرتان روابط مشکوکی با معاون اعظم، مردخای دارد، من نمی گویم که به شما خیانت می کند، اما حس می کنم که مسئولیت جاسوسی ما را به عهده دارد، خشایار شاه موضوع را جدی می گیرد و در مورد این موضوع تحقیقاتی را به عمل می آورد، خشایار شاه و هامان پس از تحقیقات به این نتیجه می رسند که استر به صورت مخفیانه افرادی را در کاخ وارد کرده است که اخبار ایران را برای قوم یهود انتشار می دهد، خشایار شاه متوجه می شود که حدس هامان درست بوده است، استر می فهمد که کارهایشان افشا شده مردخای را آگاه می سازد و برای هامان توطئه می چینند، ودر آن زمان یهودیان توطئه بزرگ را اجرا می کنند. آن ها در روز۱۳ فروردین، هامان را دستگیر کرده و او را تکه تکه می کنند، و در همان روز به ایران لشکر می کشند و در عرض یک شبانه روز ۷۷۰۰۰ هزار تن ایرانی (هولوکاست ایران) را قتل عام می کنند، (در روایتی آمده است که تعداد کشته شده گان ایرانی ۵۰۰۰۰۰ هزارتن است اما ما از صحت آن اطمینان نداریم.)

به این دلیل است که شما در روز ۱۳ فروردین به بیرون از خانه می روید تا از بلایای ۲۵۰۰ ساله پیش خود فرار کنید، ۱۳ بدر در حقیقت جشنی است که ما به عزای عمومی خودمان می رقصیم، من نمی گویم که پایکوبی و شادی نکنید، قصد من فقط این است که  می خواهم که شما آگاه باشید. شاید ندانید ولی اسرائیلی ها هم در روز ۱۳ فروردین مانند ما جشن می گیرند و در اسرائیل و اروپا و امریکا کارناول پوریم راه اندازی می کنند، اسم جشن شان ایران کشی یا هامان کشی (پوریه یا پوریم) است، قرن هاست که به مناسبت کشته شدن ایرانی ها پایکوبی می کنند، در این جشن عکس هامان را در وسط می گذارند و دارت به سویش پرتاب می کنند و... ما هم این موضوع خبری نداریم، شاید بپرسید چرا این ها را در رسانه نمی بینید؟ جواب ساده است، چون تمام رسانه ها دست یهودیان است از اخبار گرفته تا بازی های کامپیوتری و...

http://s6.picofile.com/file/8213342184/3_13Bdar.JPG

http://s6.picofile.com/file/8213343400/4_13Bdar_.jpg

http://s3.picofile.com/file/8213343450/5_13Bdar_.jpg

نکته جالب اینجاست که یهودیان به جهانیان همیشه گوشزد هولوکاست را می کنند، هولوکاست واقعی ایران است که در ۱ روز ۷۷۰۰۰ هزار مردم بیگناه را ت.جا.و.ز و کشته شدند، هرچند که هولوکاست اسرائیل در جنگ جهانی ۲، توطئه ای داخلی از جانب خودشان بود که بهانه ای برای اشغال فلسطین و تاسیس کشور اسرائیل را داشته باشند.

فقط ایران نیست که ۱۳ را نحس می دانند، اروپائیان هم باز توسط اسرائیلیان مانند ایرانیان مورد عنایت قرار گرفته اند. مردم اروپا هم به این عقیده اند که شخص سینزدهم بود که باعث شد حضرت مسیح به صلیب کشیده شود، به همین دلیل است که آن ها هم ۱۳ را به مانند ایران نحس می شمارند، اما این عدد برای اسرائیل به مانند اعدادی نظیر ۹،۱۱،۳۳، و مضرب ۱۱ مانند ۳۳ برایشان مقدس است.

آرامگاه آن دو ملعون استر و مردخای در همدان امروزی واقع است. از شما انتظار می رود که هر وقت اسم هولوکاست را شنیدید، به یاد مردم بی گناه خود بیفتید که در ۱ روز،۷۷۰۰۰ هزار تن کشته دادند، نه به یاد قومی که تمام دنیا را به جنگ و بدبختی کشیده اند و مقدمه ظهور "دجال" را آماده ساخته اند.

 

 http://s3.picofile.com/file/8213346576/M5.jpg

1 نظر

  1. yousofyousofsays:

    خیلی مفید بود ممنون موفق باشی