Angry birds و قصد تخریب ایران و اسلام

 

داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم مرغهای شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می‌شود برای آزاد کردن تخم مرغهای خود و از بین بردن این حیوانات بد جنس به آنها حمله می‌کنید. هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب، خوک ها را از بین ببرید دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره های بیشتری خواهید بود که به ارتقاء امتیاز و رتبه شما در بین دوستان خود کمک فراوانی خواهد کرد. برای این کار، شما باید با استفاده از منجنیق، پرندگان خود را به سوی ساختمان‌های نا متعادل خوک ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم مرغهای دزدیده شده خود را پس بگیرید.

در ایران نیز یکی از محبوب ترین بازی های موجود پرتاب همین پرندگان خشمگین است! و بسیاری از جوانان و نوجوانان ترجیح میدهند که اوقات خود را با این بازی ساده و در عین حال جذاب سپری کنند.حال که این بازی توانسته است محبوبیتی جهانی کسب کند، و بسیاری از مردم دنیا به نوعی به این بازی وابسته شده اند، زمان بهره برداری نیز فرارسیده است و سازندگان آن میتوانند از اهداف پنهان خود رونمایی کنند.

در یکی از مراحل آن، شما مجبور هستید به موانعی حمله کنید که شباهت بسیار زیادی به برج میلاد در تهران و همچنین نقشه کشور ایران دارد و پیروزی شما در گرو حمله به این نماد ها است.

برج میلاد

انگری بردز

اما این پایان خصومت سازندگان این بازی نبود و این بار شما موظف به تخریب موانعی هستید که شباهت خاصی به مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان دارند. برای رسیدن به اهداف بازی باید بارها و بارها مسجدی را خراب کنید و همچنین خوک هایی که داخل مسجد ساکن هستند را باید از بین ببرید!

انگری بردز


عزیزان هدف دشمن نابودی اسلام و ایران هست.

آیا وقت آن نیست بیدار شویم ؟؟؟؟؟؟؟؟

4 نظر

  1. nilooooooooniloooooooosays:

    سلام وبتون خیلییییییییی خوبه خیلی خوشم آمد

  2. آرامش آرامش says:

    سلام خدا قوت،مطالب خیلی عالی و خوب است .در پناه ولی عصر ( عج الله ) پاینده و موفق باشید . ان شاالله ظهور نزدیک است .

  3. زندزندsays:

    واقعا متاسفم برای مردم و جهانی که اینقدر با هم مخالف هستن و جنگ میکنن. واقعا تاسف آوره بنی آدم اعضای یکدیگرند

  4. ایلیا حیدریایلیا حیدریsays:

    ممنون یک ستاره برات کمه من میگم۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ و حتا بیشتر از این داری فوقلاده آلی بود.