نماد های فراماسونی در شبکه های صدا و سیما


 



آرم شبکه1 دقیقا قسمت پایین این آرم می باشد.

 




تعریف
شبکه یک ، شبکه رسمی و ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که بیشترین میزان پخش آن اختصاص به موضوعات اجتماعی ، اطلاعات عمومی و سیاسی دارد و با رویکردهای اصلی اطلاعاتی و ارشادی برا ی عموم مخاطبین (به ویژه بزرگسالان ) در قالب ساختارهای مختلف برنامه پخش می کند .

با اولین نگاه می توان دید که این آرم نماد چشم در مثلث می باشد. اگر قرار بود نماد کشورهای اسلامی باشد، می بایست، آرم در یک مربع یا دو مربع روی هم قرار میداشت. چندی پیش نیز یک تیزر تبلیغاتی در شبکه یک پخش می شد که فردی را نشان می داد با آرم شبکه یک بروی چشم سمت چپش.


البته به نظر من در مورد شبکه خبر، این مطلب نمی تواند صادق باشد. ولی توجه شما را به آرم شبکه آموزش جلب می کنم.

 

البته مهمتر از شبکه آموزش، شبکه های استانی می باشد.

 




همانطور که می بینید در بسیاری از آرم ها، نماد فراماسون ها دیده می شود.
من که فکر نمی کنم اینها اتفاقی باشد.

آرم شبکه های اردبیل و قزوین و کیش و یاسوج که دیگه ضایعه ...

دوستان منتظر و فعال در عرصه ی مهدویت دارن بسیار تلاش می کنن تا حقیقت رو افشا کنند.

فقط کافیه تشنه ی حقیقت باشی...

 

7 نظر

  1. ﻛﻞ قاسمىﻛﻞ قاسمىsays:

    ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻛﻦ

  2. مهدیمهدیsays:

    آقای عزیز، اگر تمام این چیزهایی که می گی راست باشه، تا الان باید توسط فرماسونری ها تهدید به مرگ یا بد تر از اون می شدی! اگر تهدید نشدی یعنی تمام این حرف ها همش حدس و گمانه..

  3. آ.کیانیآ.کیانیsays:

    کاملا حق باشماست و من الآن ۱۳ سالمه و باز هم مطمئن هستم که تحت تاثیر این نماد ها هستیم..‌ طبق قانون پایستگی انرژی.. تا حایی که توی مدرسه به یک دانش آموزیاد میدن...مطلقا با دادن انرژی به نماد ها.. از اونها انرژی دریافت می کنیم.. به حاطر همین فراماسونری ها چلوی انتشار این جنین سایت هایی رو نمی گیرن.. باید از درون خودمون شروع کنیم.. عمل و عکس العمل..من با حرف شما موافقم

  4. محمد سبحان خمحمد سبحان خsays:

    به نظر من درسته ما در صدا و سیما نفوذ پلکانی فراماسونی داریم.من 13 سالم است

  5. تیناتیناsays:

    من که قبول ندارم این حرف ها رو چون ما با چشم هامون اطراف و تلویزیون رو میبینیم و چشم نماد دیدن هست، نه فراماسونری به همین خاطر هست که لوگو های شبکه ها به صورت چشمه. لطفا در عمق مطالب فرو بروید و تامل کنید. لازم نیست به همه چیز بد بین باشیم.

  6. مرتضی نظریمرتضی نظریsays:

    حرف شما بسیار صحیح هست. محتوای این رسانه خطرناک هم داره به نفع فراماسون ها کار میکنه

  7. احمداحمدsays:

    اقا حق با شماست شیطان پرستا برای ایجاد نظم نوین جهان دست به هر کاری میزنن و می خواد نماد های خودشونو عادی سازی کنن. لطفا لطفا گول نخورید اینا همه بازیه ایلومیناتی و فراماسون هاست